loading...
دانلود 988
میلاد بازدید : 114 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
چرا بيشتر از سنم نشون ميدم ؟

خلاصه اي از مطلب :

بيشتر از سنم نشون ميدم ! اين جمله را تا به حال بسيار شنيده ايد ولي تا به حال فکر کرده ايد که دليل پيري زودرس در جوانان و يا سن بيولوژيکي چيست؟ چرا گاهي يک جوان 30 ساله مانند يک سالمند به نظر مي رسد؟ ]]>


ادامه اين مطلب : چرا بيشتر از سنم نشون ميدم ؟


12,700 results
  1. من چرا اين طوري شدم؟؟ - صفحه 1

    www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=265051

    من چرا اين طوري ... آيا رفلاکس نوزاد مي تواند ناشي از يك مشكل جدي ...

  2. تفاوت سني زن و شوهر چقدر مهمه - صفحه 1

    ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=76126

    سلام من با شوشوم 10 سال اختلاف دارم من 24 سالمه و از سنم هم كمتر نشون ميدم ... بيشتر از ...

  3. چرا بعضي مردان ازدواج با زن بزرگتر را دوس

    www.khabaronline.ir/detail/304832/society/family

    اگر در گذشته ازدواج مردان با زنان بزرگتر از ... که چرا بعضي افراد (از ... كمتر از سنم ...

  4. با همه خستگي ...

    parpariii.iranipress.ir/page-472761.html

    تازه اينجاست كه ميفهمم با همه ي انرژي كه نشون ميدم. و برخلاف چهره كم سنم اما ... و بيشتر از ...

  5. پسراني که با دختران بزرگتر از خودشان ازد

    www.qomefarda.ir/news/1507

    سلام من سى سالمه اما هر کى منو مى بىنه فکر مى کنه بىشتر از ... چرا؟! شايد يکي از ... از مرد نشون ...

  6. ?خـ?ر جهـــــــــــــــ ــــــــــنم

    www.elsa7.blogfa.com/?p=2

    چـــــرا خـــيـــلي از? مـــا ?هـــا ... لــاشي بـگا ميــدم ! ... بيشتَر اَز سِنَم

  7. رمان ...... رمان ...... رمان ? - رمان دنيا پس

    ma1377.blogfa.com/post/491

    چيزي که بيشتر از ... حالا ميفهميد چرا روز اول اينقدر از ... دارم بهت اولتماتوم ميدم پاتو از ...

  8. بــهـــونــه زنـــدگـيــم*** - چه آرامش

    www.mydreamlove-k.blogfa.com/post/64

    ... بيشتر نشون ... ميدم خوشبختت كنم قول ميدم هيچي برات كم نزارم درسته سنم زياده ولي از ...

  9. عاشقان رمان - رمان در آغوش مهرباني(4)

    bosehashegh.blogfa.com/post/158

    ... خوردن نشون ميدم ماکان: چرا ... هزار برابر بيشتر از توي ... نشون ميدنو از ...

  10. رمان ...... رمان ...... رمان ? - رمان موژان م

    ma1377.blogfa.com/post/258

    ميخواستم خودم و مشغول خوندن نشون بدم كه ... بيشتر از ... بدون چون و چرا براش انجام ميدم .

  11. پنجاه ميدم خوب حال بدي بيشتر ميدم جرت

    leon-z.com/list/...

    ... 500 ، فكر كنم بيشتر از ... چرا زدى؟؟ميگه ... و خيلي زود از دستش ميدم تقصيره خودمه که ...

  12. عاشقان رمان - رمان در آغوش مهرباني(20)

    bosehashegh.blogfa.com/post/177

    چرا وقتي تو هم ... خودش خيلي بيشتر از ... من دخالت نميکنم فقط دارم واقعيتها رو بهت نشون ميدم ...

  13. ســـکوت!!! - چرا اينجاييم

    www.behrad-yeganeh.blogfa.com

    توي اين خلوت شب منم و حس غريب، دل عاشقم چرا از ... تحقيقات نشون داده ... کني بيشتر از زماني ...

  14. دانلود نمايشنامه ماهيگيران خندان پشت به

    theatermtn.rozblog.com/post/16

    ... هم معلومه كه بيشتر از ... رو نشون ميدم كه همه ي عمرت اونجا باشي . 2 : چرا خودت از اونجا ...

  15. رضا راهنورد

    rezarahnavard.persianblog.ir/post/43

    مگر اينكه خيلي خر باشه و دوست داشتنشو نشون ... بيشتر از اينکه من ... سنم از اين که ...

  16. قدم به قدم تا پزشک شدن من

    mahsa20konkur.blogfa.com/9307.aspx

    ... خودم ازهمه کوچولو تر نشون ميدم! ... ولي نميدونم چرا حس تنفري که ... شما بيشتر از اينه ...

  17. dermatology - dermatology ( پوست،مو و زيبائي )

    dermatology.persianblog.ir/pages/1

    ... خيلي بشتر از سنم نشون ميده يه ... بيشتر از شش ماه از ... اثر دارند چرا بعضي از ...

  18. داستان هاي بدون سانسور | Just another WordPress.com sit

    https://beautyshining.wordpress.com/page/5

    ... هميشه از سنم ... کنه نميزاشت بيشتر از اين ... نشون ميدم، ببين اگه الان ...

  19. روياي زندگي مامان و بابا

    royya.niniweblog.com

    فيلمايي كه تو گوشيمه رو بهت نشون ميدم اونايي كه ... سركارم و بيشتر از ... كه چرا نتونستم ...

  20. ايليا جون بزرگ مرد كوچك

    ilijoony.niniweblog.com/p1.php

    ايليا بزرگ مرد كوچك ميدونيد چرا ... بيشتر از ماماني به ويولن اون علاقه نشون ميدم و خيلي ...

  21. مهر و وفا

    mehrovafa.persianblog.ir/1383/7

    ... "از اينكه تلفن همراه ... بهت نشون ميدم . ... نمي دونم چرا هر وقت دلم هواي ...

  22. ارمغان | وبلاگ ارمغان جون

    https://armaghaan.wordpress.com

    پ.ن.مامانم به خاطره عكس سربرگم دعوام كرد كه چرا ... نشون نميدن كه ... بيشتر از 20بار گوش ميدم ...

  23. سبزي که با الهام از دنباله فيبوناچي شکل گ

    www.zoomit.ir/articles/etc/10380-fibonacci-broccoli-mathematicians...

    زوميت بيشتر از اين مطلب ها ... زوميت و نشون ميدم حساب كار ... رساني چرا كسي كامنت ...

  24. Mohammad Mobini | Facebook

    https://www.facebook.com/MohammadMobiniFans

    حالا خيلى راحت و عمومى جواب ميدم : ... كه بخوام به امثال تو نشون ... براى بهتر شدن ، بيشتر از ...

  25. به نظر شما تو عشق بيشتر پسر ها خيانت مي كن

    gtalk.ir/archive/index.php/t-6459.html

    به نظر شما تو عشق چرا ... ميشن زود هم از سرشون مي پره اما ... بيشتر پسرها خيانت مي ...

  26. روزهاي تنهايي حميدرضا

    2392hn.persianblog.ir/1385/9

    صدها بار بيشتر از قبل ... هر لحظه توي درياي عشق تو بيشتر فرو مي رم ... چرا ؟ ... در عمل نشون بدم که ...

  27. تولدي دوباره - (جلسه 14 ) نيمه تاريک

    thewitch151.blogfa.com/category/15

    من اول جواب اين سه گروه رو ميدم و در ... از ديگران و بيشتر از ... رو از خودم نشون ...

  28. پوستر تبليغاتي بازي محبوب مدال آف هونور

    https://p30geek.wordpress.com/2008/06/25/medal-of-honor

    اين تبليغ که مربوط مي شه به ريليز نهايي بازي مي خواد نشون ... چرا شما فارسي ... بيشتر از ...

  29. عاشق دوست پسر اينترنتي ام شدم. چه كار باي

    www.hamdardi.net/thread-3417.html

    پس چرا ؟چرا خودتو بي اهميت نشون ... حسادت خيلي از دختراي هم سنم ... نشم كه چرا بيشتر سعي ...

  30. کاهش اعتمادبه نفس پس از خواستگاري - نسخه

    www.nowaroos.com/printthread.php?tid=6190&page=613

    عزيزم من سنم بيشتر از شماس ... حالا جالبيش اينجاست بهمن هم کم سن و سال تر نشون ... طلا چرا مشكل ...

  31. الف - چرا تورم 40 درصدي معيار تعيين دستمزد

    www.alef.ir/vdcae6nuy49ni01.k5k4.html?261734

    ... تامين کند» ، چرا ... بيشتر از اين نبايد ... نقطه به نقطه نشون از روند بسيار ...

  32. MigrantHelp Forum :: فروم مايگرنت هلپ :: مشاهده تاپ

    www.migranthelp.com/phpbbfa/viewtopic.php?start=45&t=5775
    • Last updated: 8/11/2014 ·
    • 15 posts ·
    • First post: 8/11/2014

    تازگي تو شبکه پي ام سي ايران نشون ... ببينيد من ترجيح ميدم ... 3- من به شخصه نميتونم بيشتر از 9 ...

  33. کمي صحبت با دوستان خوبم - يه ايراني که راس

    antiholland1.persianblog.ir/post/23

    بدبخت هلنديها چون از امروز بدجوري بهشون گير ميدم ... نشون داد شايد از ... بيشتر از ...

  34. Chat4i - Chat for Iran چت فارسي و مسنجر - حسنکچل

    chat4i.blogfa.com/post-49.aspx

    ... كچل تو چتفور كدوم دختر رو بيشتر از ... جملت رو نشون ... و چرا؟ حسنكچل: عسلي از ادم ...

  35. من و آقاى يآر

    6672.blogfa.com/9205.aspx

    ازش زودي عكس ميگيرم و به يــآر نشون ميدم.. ميگه آخه يه بچه 6 ساله چرا بايد ... بيشتر از ...

  36. کتابخانه رمان - من و سياوش و زندگي 1

    behtarinrooman.blogfa.com/post/997

    ... شكست بيشتر از هميشه ... نشون دادن چيزي نگفت چرا سكوت ... بهت قول ميدم زود ...

  37. مــن و پــاكـــتـــــِ ســـيـــــگارم...

    melikajoje.blogfa.com

    "بيشتر از جونم دوستش ... هم فشار ميدم..... يه قطره از خاطره هام ... تنوع طلبم خودي نشون داد و باعث ...

  38. طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن

    www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=1512

    آيا مردها بيشتر از ... صبح اول وقت بعد از بيداري. چرا ... من خيلي گوز و چس ميدم البته تو ...

  39. تنها بهانه ي زندگي ام برگرد... - چه زود رفت

    excusemylife.blogfa.com/post/42

    همش ميگن عماد كحاست چيكار ميكنه كي عروسي ميكنيد چرا ... ميدم همون ... تا بيشتر از ...

  40. بهار نيوز - مجري از خود راضي سيما: به من چه

    baharnews.ir/vdcbssb5.rhb5wpiuur.html

    ... كشوره ، حتي بيشتر از ... نشون ميدادن چون از ... دنارد چرا اينقدر از مردم ...

  41. چه سوالي از رئيس سازمان تامين اجتماعي دا

    www.khabaronline.ir/detail/322750/society/urban

    ... خورش رو نشون ميده..راه ... بيشتر از ... و خواهشي از شما داريم،چرا وقتي ...

  42. عاشق مغرور

    www.asheghemaghror.blogfa.com

    چرا چرا و چرا؟!! کلي از خدا ... هميشه بيشتر از هر روز بيشتر ... اينطور نشون ميده چون من از ...

  43. بلاگ ويژه - مطالب ويژه بلاگي ها

    blogvizhes.ir/post/الهي-خير-نبينه-مرد-اسلحه.html

    ... اره؟!..بهت نشون ميدم ... چرخوندم تا بيشتر از اين فکرهاي ... از سر گرفتم...چرا همش ...

  44. نامه به خدا

    khodaieomid.blogfa.com

    ... كردن از دست ميدم.از ... رو بيشتر از ... جوري از كسي منتفع بشن؟پس چرا من ...

  45. چرا رم 4 گيگابايتي من رو ويندوز 2.75 گيگابا

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-323356.html
    • Last updated: 1/6/2009 ·
    • 30 posts ·
    • First post: 1/6/2009

    ... حالا به نظر شما مشكل از چي ... رم رو 2.75 گيگابايت نشون ... به سيستمت رو ميدم.

  46. بازي سرنوشت

    yektatak123.blogfa.com

    تا خوشبختيم که به هم رسيد يم،زندگي داره اون روي خودشو بهمون نشون ... ميدم تو رو خدا ... چرا از ...

  47. گردش تقدير |madame arefeh

    www.dostanforumes.ir/printthread82245-5.html
    • Last updated: 7/21/2013 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 7/21/2013

    براي همين بيشتر از قبل پا روي گاز گذاشتم ... چرا داري مامان و بابا رو ... من ؟من حرصشون ميدم ...

  48. Shah rukh Khan

    shahrukhkhan.persianblog.ir/1385/3

    نيم ساعت فکر ميکردم اينا ديگه چه آهنگاييه چرا ... ميدم بيشتر ... نشون ميدادن هم بهتر از ...

  49. کپي شماره تلفن از سيم کارت روي حافظه گوشي

    vazeh.com/n-1375570_کپي-شماره-تلفن-از-سيم-کارت...

    با وجود اين چيزهايي كه گفتم ميشه گفت گوشي من سالمه چرا ... از 150 رو نشون ... بيشتر از 32 ...

  50. من و تو

    manvato.persianblog.ir/1381/5

    برداشتم اين بود كه هيچ دختري ارزش دوستي بيشتر از ... ميدم امير: اصولا شما از ... چرا از دادن ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3497
  4. کل نظرات : 3
  5. افراد آنلاین : 70
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 335
  8. آی پی دیروز : 74
  9. بازدید امروز : 844
  10. باردید دیروز : 146
  11. گوگل امروز : 1
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 990
  14. بازدید ماه : 990
  15. بازدید سال : 35,361
  16. بازدید کلی : 559,265
  17. کدهای اختصاصی