loading...
دانلود 988
میلاد بازدید : 78 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)
فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

خلاصه اي از مطلب :

اغلب والدين نگران حرف‌هاي نگفته فرزند ‌شان هستند و اغلب بچه‌ها هم به اين دلايل والدين‌شان را محرم راز‌هاي‌شان قرار نمي‌دهند.


ادامه اين مطلب : فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟


10,300 results
  1. فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

    bahoonehayezendegi.niniweblog.com/post462.php

    فرزندم! چرا با من درددل ... «چرا با من روي تخت نمي‌نشيني تا در مورد مشكلت با هم صحبت كنيم و ...

  2. ساجده | فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

    sajedeh.com/new.aspx?id=12261

    فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟ 7 نشانه نياز کودک به ...

  3. فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟ - انجمن

    patoghmanoto.ir/Thread-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8...

    فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟ همه چيز در ذهن او مي‌گذرد. كودكي كه تا همين چند ماه پيش ...

  4. فرزندم! چرا با من درددل نمي کني؟ – تاپک

    topak.ir/baby/240330/فرزندم--چرا-با-من-درددل...

    فرزندم! چرا با من درددل نمي کني؟ تربيت کودک,درددل, ...

  5. فرزندم! چرا با من درددل نمي کني؟ / برترين

    khabarfarsi.com/ext/13470999

    ... در لاک خودش فرو رفته و تنها با خشم و نمايش آزردگي هايش ... فرزندم! چرا با من درددل ...

  6. فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

    www.rahefarda.com/pregnancy-parenting/95259

    راه فردا; بارداري و کودک ; فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

  7. فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟

    life.shafaqna.com/FA/IR/77010

    فرزندم! چرا با من درددل ... قاتل: منصور پدرم را کتک زده بود، من هم با تفنگ ...

  8. فرزندم! چرا با من درددل نمي‌كني؟ | چت معر

    maroofchat.ir/%d9%81%d8%b1%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%85...

    فرزندم! چرا با من درددل ... با افتخار نيرو گرفته از WordPress ...

  9. - خبر فرزندم چرا با من درددل نمي کني؟

    www.jarchi.ir/h-brz/0714Qyz5s.html

    ... لرزاند، در لاك خودش فرو رفته و تنها با خشم و نمايش آزردگي ... فرزندم چرا با من درددل ...

  10. اخبار » فرزندم! چرا با من درددل نمي‌کني؟

    khabar.roozgozar.com/اخبار%20...

    فرزندم! چرا با من درددل ... علي ضياء توضيح داد؛ چرا کارگردان «رستاخيز» به برنامه‌ امشب ...

  11. فرزندم! چرا با من درددل نميكني؟

    forum.negahdl.com/thread56803.html

    ... «چرا با من روي تخت نمينشيني تا در مورد مشكلت با هم صحبت كنيم و ... فرزندم! چرا با من درددل ...

  12. مجله اينترنتي مطلب ياب

    www.matlabyab.ir/.../فرزندم-چرا-با-من-درددل...كني

    فرزندم! چرا با من درددل ... در مورد اسمشونبرها با فرزندتان حرف ...

  13. رازهايي که زنان متأهل بايد آن را بدانند

    www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen

    ... کنيد،بخدا ضرر نمي کنيد، ضمنا با مردهاي ديگر خصوصا دوست شوهرتون درددل ... چرا فکر مي ... با من ...

  14. مامان من، مادر زن شوهرم، از دستش خسته شدم

    www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=32138

    ... كفشم تا اينكه چرا با فلاني سلام ... من دردل نمي كني. من الان كه درددل نمي كنم، راه و ...

  15. بدان، فرزندم! - منتظران و ياوران حضرت مهد

    mr532011mr.persianblog.ir/tag/بدان،_فرزندم!

    بدان، فرزندم! ... اشعار يزيد(?) اشعاري در مورد درددل با امام زمان ... (?) چرا بايد من درس بخوانم ...

  16. همه چيز درباره دندان درآوردن نوزادان

    www.keyhaneh.com/همه-چيز-درباره...نوزادان-1032

    فرزندم! چرا با من درددل ...

  17. داستان هاي کوتاه اخلاقي و تربيتي5

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/18585/1149858

    ... فرزندم چرا در اين دفتر كلمات ... پسر با تعجب پاسخ ... او لقمه‌اي غذا خواستم و او يک نان به من ...

  18. چرا وابستگي برخي بچه ها به اقوام بيشتر از

    4hand.ir/چرا-وابستگي-برخي-بچه-ها-به-اقوام...

    چرا فرزندم خاله اش را به من ... چرا فرزندم خاله ... اين وابستگي، با کودک درددل و مشکلات ...

  19. غريـــــب طـــــــوس *.•''´¯)

    namaz-jome-8rood.blogfa.com

    ... چرا با من معاشرت نمي كني، اگر تو ... چرا با او معاشرت نمي كني ، با آنكه او ... فرزندم مهدي ...

  20. نماز شب نخوانده بود گريه مي کرد

    www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_115854

    ... چرا با خود مدارا نمى‌كنى ... فرزندم! نگرانى من از اين است كه من چه ... چرا با نماز، رشد ...

  21. چرا برخي زنها از سنين 26 تا 45سالگي به خيان

    mr532011mr.persianblog.ir/post/3296

    ... اشعار يزيد(?) اشعاري در مورد درددل با ... براى اين فرزندم گريستم ... (?) چرا بايد من درس ...

  22. براي همسرم

    formywife92.blogfa.com

    اما من اينجا را ... چرا بايد طوري با نفرت به هم ... عزيز دلم اگر بگويم كه باور نمي كني خواهي ...

  23. تا...؟

    majaaaz.blogfa.com/1390/09

    ... بدونِ مشورتِ با من هم حکم ميکند! چرا اين را ... مي­کنيم با اين "ارتباط با خدا" مثلا :«فرزندم!

  24. کلماتي از يک کوهنورد

    mortezasalehi.blogfa.com

    ... بخاطر کارهاي بسيار جزئي ساعتها باهم صحبت داشتيم و اگر مشکلي بوده چرا با من ... فرزندم را به ...

  25. چرا به راحتي دروغ مي گوييم ؟! - مطالب جالب

    newmatlab.persianblog.ir/post/303

    چرا به راحتي دروغ ... به عنوان يک دوست با شما درددل ... آمدم، فرزندم مريض بود و من کسي را پيدا ...

  26. راديو سلامت

    www.radiosalamat.ir/persian/program.php?Id_News=8265

    راديو سلامت , سلامت , روان, رفتار, تغذيه , سالمندي, بيماري, كودكان, بارداري, پرسش و پاسخ, فشار ...

  27. دانلود جديدترين ها - من......و......خدايم

    miis.ir/list/من......و......خدايم.html

    اينکه من چرا ... رساندن به فرزندم.توکل ... تو هستم من عهدي که با تو بسته نمي ...

  28. داستانهاى شيرين از نماز شب

    namaz.namaz.ir/page.php?page=showarticles&cat=37&id=4&office=namaz

    ... كه من با آن ، هزار شب و هر شبى هزار ركعت نماز ... چرا شبها ... چرا با خود مدارا نمى كنى ...

  29. اگه داستان مي پسندي ...

    noghteyeaghaz.blogfa.com/9010.aspx

    ... وقتي ميگم نمي دونم درك نمي كني ؟ مريم : حالا من ... حرف ها و درددل هاي او با ... آخه تو چرا با ...

  30. من و دل تنگيهايم

    www.shilajimi.blogfa.com

    گذشت زمان را احساس نمي كني، از ... پس چرا. با من ... بعدها ابدا اي فرزندم زبانت را بيرون ...

  31. الف - نامه يک معلم آموزش پرورش به دکتر هاش

    alef.ir/vdcc10qi12bqp48.ala2.html?254833

    ... و بجاي ايشان درددل ما فرهنگيان را ... چرا صحبتي ميکنيد که با واقعيت جور ... با من عوض كن. من ...

  32. دل نوشته هاي عاشقانه

    naghous.blogfa.com/1392/05

    نميدانم چرا با آن که نيست ... فرزندم پس ... من با واژه*د* در اوج نا اميدي هايت * دلم *را ...

  33. naeem69 - تنها - شبکه اجتماعي وزين فيس نما

    facenama.com/naeem69

    چرا همان گونه كه براى ديگران دعا مى كنى, براى خود دعا نمى كنى؟ فرمود: فرزندم! ... اگر با هجوم و ...

  34. ابزار معرفي وبلاگ به دوستان

    www.romanhaye20.blogfa.com/post-147.aspx

    ... باشه و البته تک فرزندم باشه ، چون حوصله ... باهات درددل کنم الناز داره ... چرا با من ...

  35. Perspolisnews.Com - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=category&...

    بازيكنان من با عشق به پرسپوليس آمده اند و به خاطر ... چرا كه نه. مى ... فكر نمى كنى اين مسأله ...

  36. روزنامه فرهيختگان | شماره :1637 | تاريخ 1394/1/2

    farheekhtegan.ir/?nid=1637&pid=14&type=0

    ... اين سايت، متعلق به « روزنامه فرهيختگان » است و استفاده از مطالب آن با ذكر منبع، بلا مانع ...

  37. رمــــان ...... رمان ...... رمــــان ?

    marzieh1379.blogfa.com/post/1676

    ... وقتي ميگم نمي دونم درك نمي كني ؟ مريم : حالا من ... درددل هاي او با ... چرا من اين جوريم ؟ چرا ...

  38. delsokhtegan.persianblog.ir - براي پدر

    delsokhtegan.persianblog.ir

    چرا من امشب اشک ميريزم وقتي که بايد ... ميبيني؟بابا چرا با من مي جنگي؟

  39. دل نوشته هاي بهاريه

    bahariehbanoo.persianblog.ir/1393/2

    و براي او درددل ... يعني اينقدر بمن نزديکي پس چرا من با ... جريان گذشت که من اولين فرزندم را ...

  40. پرتال جامع - bonmarket داستان گي من با بابا بز

    jahangir3647.bonmarket.ir/list/...

    ... را.ورق ها يک به يک رو شد.معلم گفت فرزندم ... چرا با من نمي گه تو ... باهات درددل ...

  41. جهان نيوز - مسلمان شدن بانوي کانادايي در

    www.jahannews.com/vdcdjo0ssyt09x6.2a2y.html

    هرگز طوري با من رفتار نکرد که از ... است براي خودم چرا که وسيله اي ... با چاه درددل ...

  42. رمان تاوان ديروز | saba erfan کاربر انجمن - صفح

    www.forum.98ia.com/t804943-8.html

    توسط saba erfan در انجمن رمان هاي کامل شده نوشته کاربران

  43. روابط عمومي دانشگاه شيراز

    khabar.shirazu.ac.ir/Article/show.aspx?ID=627

    پس چرا به من نگاه نمى كنى؟ ... كسى را نخواهى داشت تا با او درددل كنى، تو به بيابان پناه ...

  44. دلكده رها

    www.nazi3700.blogfa.com

    گاهي گمان نمي‌كني، ولي ... نميدونم چرا با من اينكارو ميكنه ... من مي‌خواستم كه با دوست داشتن ...

  45. مهـــارت هـاي زندگــي

    maharat8.blogfa.com

    ... بهترين روز زندگيم روزي بود که نخستين فرزندم ... درددل را شروع ... چرا با من سر ...

  46. داستان هاي آموزنده - فقط خدا

    alifalsafi.persianblog.ir/tag/داستان+هاي+آموزنده

    «هر روز فرزندم حسن مرا از آيات و ... فرق من با تو در اينه که من در اوج نداشتنم به ... "چرا من ...

  47. ذهن خسته - دل نوشته

    www.hasratedel.blogfa.com/cat-2.aspx

    چرا با اينکه ... او چرا مجازنبود با من ... امابايد بنويسم عادت ندارم با کسي درددل کنم ...

  48. بجا اوردن نماز و روزه استيجاري توسط طلاب

    hojatshahabi.blogfa.com

    ... خود دعا نمي‏كني؟ ... به من داده (از اين که فرزندم ... آن اينکه چرا با وجود اينکه ...

  49. درد و دل با خدا

    www.nowaroos.com/Thread-درد-و-دل-با-خدا--12036?pid=6272908

    چه اتفاقايي بود که من با ... کمک کن که هم همسر خوب و هم مادر خوبي بشم و فرزندم ... خدايا چرا من ...

  50. سوالات دختران :: دختران و پسران خانواده ب

    moh3en.blog.ir/page/سوالات-دختران

    براي همين تعجب ميکنم گخ چرا با پاشيده شدن ... من نميخوام اين طوري بشه .من با هيچ پسري دوست ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 3497
  4. کل نظرات : 3
  5. افراد آنلاین : 94
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 320
  8. آی پی دیروز : 74
  9. بازدید امروز : 738
  10. باردید دیروز : 146
  11. گوگل امروز : 1
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 884
  14. بازدید ماه : 884
  15. بازدید سال : 35,255
  16. بازدید کلی : 559,159
  17. کدهای اختصاصی